17 maj 2011

Sprawy różne

Blogger a.ka. Blogspot a.ka. Google prowadził przez weekend jakieś prace nad systemem, czego wynikiem było tymczasowe usuwanie postów, więc jeśli ktoś nie mógł się dostać na bloga, przeczytać notek, etc. - to nie z mojej winy. Teraz już jest wszystko ok, postaram się, żeby niedługo wjechał nowy montaż, który częściowo mi się właśnie renderuje. Przydałoby się też ogarnąć foty z Barcelony... Ach, słodkie lenistwo. Chyba mi nie pozwoli za bardzo się tym zająć. Wolę na desce jeździć i korzystać z pogody i wolnego czasu :). W międzyczasie na skateaffair dostałem własne konto, za co dzięki Tomaszowi i Wiktorowi i na dzień dobry wkleiłem artykuł - test moich erek. Chętnych lektury, zapraszam do klikania w zdjęcie poniżej. Mam nadzieję, że ta wspołpraca się rozwinie o ile nie będę się obijał :).

Zacząłem też się ostatnio zastanawiać nad zakupem kamery super8 - analogówki na taśmę 8mm. Trochę o tym czytam teraz i odstraszają troche koszty kasetek i ogrom pracy związany z wywoływaniem, ale jeśli czas i finanse pozwolą - czemu nie? Pomarzyć zawsze można :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz